Job 7 van 14


Report this listing

Solliciteren



Customer succes medewerker


Functie

Voor de vacature van Customer Success Medewerker zijn we op zoek naar de commerciële duizendpoot met een passie voor IT! ➔ Je bent de go-to persoon voor het ondersteunen van klanten via telefoon en tickets ➔ Je verzorgt demonstraties en trainingen voor klanten, zowel op afstand als op locatie ➔ Je blijft je klanten soigneren, dit door hun aankopen op te volgen en het ondersteunen bij de ingebruikname van nieuwe systemen ➔ Je plant je eigen taken in ➔ Je neemt deel aan wekelijkse meeting ter bespreking van jouw proces alsook om ideeën voor te leggen Duik diep in de wereld van IT en leid klanten naar succes met jouw software knowhow! Solliciteer en laat je expertise zien terwijl je klanten ondersteunt, traint en voorziet van de nieuwste software-oplossingen. Solliciteer snel! 014 70 18 00 - turnhout@accentjobs.be

Bedrijfsinformatie
Onze klant is een belangrijke schakel in de wereld van geografische software voor onder andere landmeters en aannemers. Ze ontwikkelen slimme tools voor het in kaart brengen van verschillende projecten. Onze klant is niet meer weg te denken in de bouw en vastgoedsector. Ze zijn sterk in groei en daarom zoeken ze een nieuwe enthousiaste en commerciële collega!

Jouw profiel

Voor de vacature van Customer succes medewerker zijn we op zoek naar een digitale duizendpoot die beschikt over een commerciële flair. ➔ Bij voorkeur heb je een diploma of relevante opleiding gevolgd in IT, bouwsector, vastgoed, landmeetkunde of architectuur ➔ Je hebt een sterke interesse in IT en bouw of kan een link aantonen ➔ Je bent vlot met computers en kan goed overweg met digitale tools ➔ Je bent niet mensenschuw en kan je goed uitdrukken ➔ Je bent niet bang om digitaal te werken en telefoontjes te doen ➔ Je durft je klanten in de ogen te kijken en professioneel te behandelen Zie je jezelf in de spiegel als je dit leest? Dan zien we je graag hier op ons kantoor! Bel ons! 014 70 18 00
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)
  • Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)

Aanbod

Onze klant hecht veel waarde aan een toffe werksfeer met gelukkige collega's. Daarom bieden zij het volgende aan:
  • Tof salarispakket met leuke bonussen zoals een workation, extra vergoedingen, cafetariaplan, maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatieverzekering, Gsm-abonnement
  • Hybride werken met telewerk-vergoedingen
  • Een toffe informele werkomgeving met ambitie om te groeien

Solliciteren

JESSY GOVAERTS
003214701800

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht